divendres, 13 de novembre del 2009

1-Inici i primer missatge

HOLA A TOTS I TOTES I A THOTHOM......
Be, donat a aspectes totalment tecnologics amb moltes potencialitats alienes al que podria ser el meu entorn virtual fins a la data no he pogut realitzar entrades des del dia de creació del meu blog. Motiu: la contrassenya,
Be,ara ja sóc aquí i estic al 1000*mil.
En relació a l'assignatura i a hores d'ara amb una mica més d'avantatge sobre els meu companys, les expectatives a aquesta assignatura em desprenen diferents sensacions que ha continuació vull expressar-vos en format paraules:
INTERESSANT

PRACTICITAT

DIVERSITAT

TECNOLOGIA

EDUCACIÓ

INTERCULTURALITAT

UNIVERSALISME

CULTURES.................................


Actualment estic treballant en una empresa de titularitat pública dedicada a la externalització de serveis educatius i respecte a l'assignatura m'agradaria apuntar una experiència recent:
Hem presentat des de la nostra àrea un manual d'acollida en unes jornades d'interculturalitat per a persones nouvingudes...el material escrit de la UOC ens ha servit de referènia i els continguts de l'assignatura també.
M'agrdaria comentar que també he pogut realitzar benchmarquing en altres assignatures proposant algun recurs en línia per propsotes didàctiques i pedagògiques
Gràcies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada