dissabte, 14 de novembre del 2009

3.SEGUIMENT I EVOLUCIÓ DE LA WEBQUEST

Hola a tothom,
Un cop endinsats a la segona PAC i elaborant l'aspecte més metodològic i conceptal de la web, voldria comentar dos aspectes rellevants:
Pel que fa al meu treball ha estat molt poc comparat amb les meves companyes de grup. El motiu principal crec que m'ha costat molt la part tecnològica i per altra banda l'aspecte de l'ús del temps.
Pel que fa a com s'ha plasmat el concepte més teòric de l'assignatura amb un exercici pràctic és el m'ha costat menys, això sí un cop he entès el treball amb molta ajuda com he apuntat abans de les meves companyes de grup. Crec qe si no hagués estat per elles ara mateix es faria molt díficil la PAC.
Les meves companyes han iniciat el que seria l'esquelet de la WQ. Pel que fa al meu treball estic intentant organitzar les diferents parts: introducció, tasques, procès, avaluació i conclusions.
Amb aquesta activitat es reforça el contingut teòric i l'anterior PAC enriquint per suposat tota la para didàctica sobre com enfocar la interculturalitat dins l'educació.
Enganxa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada