divendres, 18 de desembre del 2009

5."Tancament de l'assignatura i avaluació"

Valoració del Blog

El seu paper en el transcurs de l'assignatura ha estat imprescindible per realitzar una autoavaluació que ha estat el desencadenant de la meva reflexió i sobretot recordatori en molts moments del que s'estava treballant.
Òbviament que n'obriré d'altres: tan com a pràctiva educativa com personals.
Crec que és una eina laqual m'ha costat interesar-me personalmet cap a ella però un cop l'he entès com funcionava i la seva metodologia (que per cert és molt pràctica ) t'he n'adones que T'ENGANXA , com ja he reflexat amb algun dels meus comentaris d'entrada.
He de comentar que l'he fet servir com a eina de comunicació entre amics i amigues i sobretot amb companys de feina.

Avaluació de l'asignatura

He passat per diferents estats emocionals durant l'assignatura, m'explico:


  • De la passivitat dels blogs a l'activitat i participació
  • De realitzar entrades mal redactades i patir pel temps a editar els missatges , podent-los modificar i esmentar considerablement a disfrutar del temps.
  • De la normalitat de contingut a la passió
  • M'ha faltat temps per poder gaudir-ne plenament!
  • De la ignorància al poder saber
  • A disfrutar amb la recerca d'informació
  • A navegar buscant interculturalitat

En fi la valoració es molt positiva tot i que encara em falta molt, com adjuntar enllaços amb més facilitat, insertar etiquetes , imatges

Prometo dedicar-mi

Moltes gràcies a tots elsc ompanys i companyes i a l'Antonia l'Enric i l'Eli per fer-ho interactiu i significatiu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada